Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу

26 червня 2017 р. у читальному залі бібліотеки ТНЕУ відбувся круглий стіл на тему: „Сучасні вимоги працедавців до фахівців з маркетингу”, організований кафедрою підприємництва, торгівлі та маркетингу факультету економіки та управління. Були розглянуті такі питання:

  1. Презентація результатів маркетингового дослідження вимог працедавців Тернопільщини до знань і вмінь фахівців з маркетингу.
  2. Виявлення та обговорення актуальних проблем підготовки фахівців з маркетингу для регіонального ринку праці.
  3. Формування напрямів професійно-кваліфікаційної збалансованості ринку освітніх послуг (в аспекті підготовки маркетологів) і регіонального ринку праці.

Учасників круглого столу привітав декан факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету ОСТРОВЕРХОВ Віктор Михайлович.

Модератором круглого столу виступила БОРИСОВА Тетяна Михайлівна, доктор економічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу Тернопільського національного економічного університету.

Студент групи ДІД-31 Володимир Дашкевич представив результати маркетингового дослідження вимог працедавців Тернопільщини до знань і вмінь фахівців з маркетингу, яке провели студенти нашого університету.

БІЛІНСЬКА Тетяна Мирославівна, кандидат психологічних наук, начальник відділу організації та профнавчання Тернопільського обласного центру зайнятості, висвітлила психологічний портрет маркетолога.  Які саме вміння та навички потрібні сучасному маркетологу розповів БУЯК Андрій Богданович, директор «Маркетинг-центру «Далі»».

У обговоренні результатів досліджень прийняли участь представники роботодавців,
 а саме: МАЛОЛЄТКІНА Діана (маркетолог ТОВ «Зеніт Експерт»), ГУРИК Діана (засновник «JUST ONE. ART MAGAZINE»), ГОМІВКА Володимир (керівник відділу маркетингу ТОВ «Пивоварня «Опілля»), ЛУКІЯН Людмила (директор ПП «РеклаМіст»), КУЗЬМАК Христина (рекрутер «MagneticOne»).

Освітній вектор у підготовці молодших спеціалістів з маркетингу з досвіду Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі  висвітлила ОБУД Оксана Петрівна, голова циклової комісії маркетингу та економічних дисциплін Тернопільського коледжу харчових технологій і торгівлі.

Вимоги до маркетолога на ринку праці Тернополя представили к.е.н., ТУРЧИН Любов Ярославівна, директор рекрутингової агенції «Робота і кар’єра», к.е.н. ІВАНЕЧКО Неля Ростиславівна, Окрепкий Р.Б.

Серед учасників круглого столу були директор Центру працевлаштування та зв’язків з випускниками КРИВИЙ Зеновій Іванович та БОРИСЯК Олена Володимирівна, провідний спеціаліст Центру працевлаштування та зв’язків з випускниками ТНЕУ, котрі висвітлили проблеми, з якими випускники нашого вузу стикаються на ринку праці.

Від імені деканату ФЕУ та кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу Тернопільського національного економічного університету гостям вручено подяку за співпрацю. Пропозиції роботодавців допоможуть кафедрі ще більше вдосконалити навчальний процес фахівців-маркетологів. Практичний досвід представникам ринку праці буде  врахований при підготовці фахівців з маркетингу ТНЕУ.

Презентація результатів дослідження: Дослідження Маркетинг ТНЕУ-2017

Опубліковано в рубриці Новини.