“Інтеграційна зустріч з внутрішньо переміщеними особами” у Збаразькій міській територіальній громаді

16 серпня Західноукраїнський національний університет, громадська організація «ТМЖК «Відродження нації»», за підтримки «КримСОС», у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні провели захід “Інтеграційна зустріч з внутрішньо переміщеними особами” у Збаразькій міській територіальній громаді. Учасники отримали інформацію про соціальні виплати та інші види допомог, опанували техніки самодіагностики психологічних станів і пропрацювання наслідків психологічних травм, набутих за часів повномасштабної війни […]

Читати далі...

Інтеграційна зустріч з внутрішньо переміщеними особами

9 серпня Західноукраїнський національний університет, громадські організації «ТМЖК «Відродження нації»», за підтримки «КримСОС», у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні провели захід у Тернопільській територіальній громаді “Інтеграційна зустріч з внутрішньо переміщеними особами”. Метою заходу було посилення соціальної включеності внутрішньо переміщених осіб. У заході прийняли участь понад 30 учасників, які тимчасово переїхали з Харківської, Миколаївської, Донецької, Херсонської областей. Учасники […]

Читати далі...

Використання штучного інтелекту в маркетингу

18 травня кафедра маркетингу класичного університету спільно із кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі, а також кафедрою реклами та зав’язків з громадськістю Національного авіаційного університету провели круглий стіл на тему: «Використання штучного інтелекту в маркетингу». У заході прийняли участь викладачі та студенти всіх курсів спеціальності “Маркетинг”. Було заслухано і обговорено такі доповіді: 1. Хрупович Світлана Євгенівна, к.е.н., доцент кафедри […]

Читати далі...

Обговорення освітніх програм із стейкхолдерами

16.05.22 відбулось обговорення векторів покращення освітніх програм спеціальності “Маркетинг” рівнів “бакалавр”, “магістр” та “доктор філософії” за участю стейкхолдерів, студентів, аспірантів, докторантів. В обговоренні прийняли участь стейклохдери програми: Людмила Лукіян – маркетолог і громадський діяч; Діана Малолєткіна – маркетолог, smm-ниця, блогер, організатор подій в MarketingHUB; Тетяна Четвертак – керівник комунальної установи ,,Центр аналітично-методичного та матеріально-технічного забезпечення розвитку освіти Тернопільської області», депутат […]

Читати далі...

Відкрита лекція з нейромаркетингу для студентів Полтавського університету економіки та торгівлі

20 квітня відбулась відкрита онлайн лекція з нейромаркетингу для студентів-маркетологів 1-4 курсів Полтавського університету економіки і торгівлі. Лекцію провела завідувач кафедрою маркетингу ЗУНУ д.е.н., професор Тетяна БОРИСОВА. У рамках обміну досвідом між університетами було презентовано освітні техніки кафедри маркетингу при вивченні дисципліни «Нейромаркетинг» та проведено відеоекскурсію лабораторією нейромаркетингу та реклами ЗУНУ, презентовано практичні можливості для нейродосліджень платформи NeuroLab від партнера […]

Читати далі...