ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В МАРКЕТИНГУ – НОВИЙ НАУКОВИЙ НАПРЯМОК КАФЕДРИ

У 21 столітті маркетологи мають величезні можливості створювати цінність для клієнтів і стейкхолдерів через інструментарій штучного інтелекту (ШІ) в контексті підвищення ефективності комунікацій. Неодноразово протягом 2020-2021 років на Економічних Форумах спеціалісти дійшли висновків відносно того, що: «Маркетинг стає тією сферою, яка найбільше використовує штучний інтелект». Маркетингові інструменти на основі ШІ дозволяють: – створювати сайти за допомогою спеціальних сервісів; – робити […]

Читати далі...

Фото емоції

Наші маркетологи фотографували різні емоції (радість, щастя, ностальгію, сум) та стани (натхнення, голод, мотивацію). Спробуйте відгадати де яка емоція) Голосування – тут https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeV5dkZw2LMaTcHOd7OoHM3I66O7VOw7xVxWO8W-UQ_5eheYA/viewform?usp=sf_link

Читати далі...

Навчання в міжнародній компанії з маркетингових досліджень “NielsenIQ”

Студенти-маркетологи класичного університету Тернополя Леонова Ірина (МАРК-41) та Павелко Валентин (МАРК-21) пройшли всеукраїнський відбір і успішно закінчили навчання в  освітньому проекті міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ, яке тривало протягом березня – травня 2021 р. в режимі онлайн. Студенти мали можливість спілкуватись з експертами у сфері маркетингу, працювати з реальними кейсами. Проекти виконувались у команді студентів з різних університетів України, передбачали пошук […]

Читати далі...