Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ТНЕУ

    З 2 по 5 листопада завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу д.е.н. Борисова Т.М. разом із студенткою групи МАРКм-11 Терезою Половищак були слухачами унікальної освітньої програми із інноваційних маркетингових та PR інструментів, брендингу, просуванню товарів і послуг, котру провели 28 спікерів-практиків успішних українських і зарубіжних брендів (Red Bull, WOG, eBay, «Орел и решка», група «Ленінград», PornHub, Нова Пошта, лабораторія нейромаркетингу «Beehiveor», SMM агенства столиці).

    Студентка-магістр Тереза Половищак: «Не зважаючи на те, що всі заняття тривали з 9 ранку до 21.20 щодня, було надзвичайно цікаво та надихаюче, особливо про нейромаркетинг і інструменти управління репутацією в мережі, процес створення і запуску нових брендів. У залі понад 700 учасників-маркетологів, це – дуже особливе відчуття, коли всі навколо розуміють тебе, всі свої».

   Борисова Т.М.: «Вважаю, що використання таких кейсів успішних брендів і досвіду практиків зробить навчання для студентів спеціальності «Маркетинг» ФЕУ цікавішим та відповідатиме новим вимогам, які ставляться перед маркетологами».

Опубліковано в рубриці Новини.