Участь у Наукових пікніках

21 травня Кафедра підприємництва, торгівлі та маркетингу ТНЕУ взяла участь у П’ятих  наукових пікніках, які проходили впродовж шести годин на Театральному майдані в Тернополі. Студенти, котрі вивчають маректинг,  демонстрували, як насправді знімають рекламу їжі, використовуючи клей ПВА замість сметани, миючі засоби для імітації пивної піни, гліцерин і водовідштовхуючий спрей для створення ілюзії свіжості на фруктах, розповідали про психологію кольору в рекламі, поширювали буклети про те, як не бути обманутим у супермаркеті, наліпки і кульки з написом “Я люблю маркетинг ТНЕУ”. Відвідувачів нашого виставкового боксу пригощали печивом із написом спеціальності “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність” та цукерками. Проведено низку конкурсів серед юних шанувальників маркетингу, переможців нагороджено призами від фабрики “ТерА”. Всі учасники експериментів отримали дипломи від організаторів, кафедра – подяку за активну участь у Науковому пікніку.

     

Опубліковано в рубриці Новини.